کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

*** ما سه نفر ***

1390/11/24 16:48
نویسنده : مامان فرزانه
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

حال و احوالت چطوره؟جات خوبه عزیزکم؟

الان که من و تو تنها نشستیم و داریم با هم حرفای مامان و پسری می زنیم،بابایی سره کاره.بابا رسما کارشو توی بانک شروع کرده شازده پسر.اینم به یمن و برکت حضور توئه.فدات شم که با اومدنت توی زندگیمون،حسابی برکت و خوش اقبالی رو به من و بابات هدیه کردی.دیروز می خواستم واسه بابایی یه جشن کوچولو بگیرم،اما اینجا نمیشه قربونت برم،دعا کن که تا اردیبهشت بریم خونه خودمون و راحت شیم فندقکم.اونوقت از شرمندگی بابایی در میایم و حسابی تلافی می کنیم.

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

برای چکاپ این ماه هم رفتم پیش خانوم دکتر و حسابی هم ازهمه چیز راضی بود خدا رو شکر.گفت ماه دیگه برام سونو سه بعدی رو می نویسه که برم.وای که دلم داره از الان غش میره واسه دیدن روی ماهت جیگری.صدای قلبت رو هم مثل همیشه چک کرد و منم گوش می کردم و با کلی ذوق  قربون صدقه ات می رفتم.نمی دونی چقدر حس قشنگیه وقتی پسر کوچولوم داره توی وجودم بزرگ میشه و هزار ماشاالله قلبش به این قشنگی میزنه.الهی همیشه تنت سلامت باشه عزیزکم.

مامان جون دیروز بهم زنگ زد و کلی حرفیدیم.قربونش برم که مدام سراغ تورو می گیره و با اینکه من بهش گفته بودم سیسمونی رو کامل نمی خوام و خودم برات خرید می کنم اما بازم تاکید می کنه که برات خودش خرید می کنه.کلی هم وسیله و لباس و حوله و ..... خریده.مرسی مامان جونی. ان شاالله آقا کیان همه مهربونیات و جبران می کنه.

 

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

اینم یه شعر واسه پسمله نازم:

من پسرم
من که از گل بهترم

پسرم من پسرم

حرف‌های مادرم

نرود از نظرم

در دبستان همه را

محترم می‌شمرم

از خوش‌اخلاقی من

هست راضی پدرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه
28 بهمن 90 15:27
خدا بچه تو واست حفظ کنه.
مبارکهههههه عزیزم هر چی که مامان جون و مامانت و باباییت واست می خرن.بوووووووووووووس واسه کیان کوچولو


بوسسسسسسسسسس گنده
مامان سانیا
28 بهمن 90 15:28
مبارکه خاله جونم.
منتظریم تا کم کم سیسمونیتو ببینیماااااااا


چشم مامان سانیا.سیسمونی که آملده شد حتما عکساشو میذارم
مامان رادین کوچولو
29 بهمن 90 7:30
ان شاالله نی نیت صحیح و سالم و بیاد توی بغلت مامانی خانومی.زایمان راحتی داشته باشی الهی.
قدمش خیر و برکت هست و باشه براتون.


واقعا راست میگن که بچه خیر و برکتش رو با خودش میاره.خدا همشون رو حفظ کنه الهی.
مریم خانومی
29 بهمن 90 7:45
خوش به حال نینی کوچولو.ببین خاله همه دوستت دارن.
مامان نفس طلایی
29 بهمن 90 17:03
چه حس ناب و قشنگی داری ... عشقتون پایدار باشه و کوچولوتون سالم و صالح


مرسی عزیزم.