کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

تکون تکون خوردنات

1390/11/30 15:08
نویسنده : مامان فرزانه
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقک مامان

اینکه میگم فندقک،نه اینکه اندازه فندقیا... منظورم نی نی بودنته عزیزدلم.وگرنه هزار ماشاالله واسه خودت مردی شدی قربووووووووووووووووونت برم.

این روزا  حسابی وول خوردناتو حس میکنم،لگد زدناتو.وای نمی دونی چه کیفی می کنم وقتی یهو توی دلم شروع می کنی به ورجه وورجه و با دست و پاهای کوچولوت ضربه میزنی به شکمم.الهی فدای دست و پاهای کوچولوت برم.فقط می خوام بدونی که مامان و بابا حسابی دوستت دارن و بی صبرانه منتظریم تا بیای بغلمون.


  دوستت داریم قند عسلمون  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فریده
30 بهمن 90 16:27
چه کیفی می کنی با وول خوردنای پسملت.خدا برات نگهش داره.
برای ماهم دعا کن.


حتما فریده جون
مامان سانیا
30 بهمن 90 16:40
فرزانه جونم مبارکه تکونای نی نیت.ان شاالله تا چشم رو هم بذاری دنیا بیاد و زندگیتون رو شیرینتر از قبل کنه.


یک دنیا ممنون عزیزم
mamanlena
1 اسفند 90 9:45
سلام خداروشکر که تکون هاش شروع شده .الان چند هفته ای که تکون هاش شروع شده اخه برای من هنوز شروع نشده؟


سلام عزیزم
واسه منم این هفته شروع شده.الان توی 18 هفته هستم.
نگران نباش عزیزم.شروع تکون خوردن بچه توی هر کس فرق داره.از هفته 16 شروع میشه تا 22.
نگران نباش خانومی.
mamanlena
2 اسفند 90 12:56
مرسی عزیزم برای همدیگه دعا کنیم


مریم
3 اسفند 90 16:31
شو سيسموني و لباس هاي ماركدار كودكان. روز يكشنبه 7 اسفند ماه 1390 ساعت 17-21 . مكان: غرب تهران براي اطلاع از آدرس دقيق و هماهنگي ورود و دريافت دعوتنامه با ما تماس بگيريد. http://babybrandsstore.blogfa.com/