کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

""برای پسرم""

1390/11/24 16:48
نویسنده : مامان فرزانه
381 بازدید
اشتراک گذاری


به نام آنكه تو را  به من هديه كرد.


پسر عزيزتر از جانم

سلام

بدان كه هميشه اول سلام بعد كلام كه سلام از نام هاي آفريدگارت است

مهربانم دلم ميخواهد كلامي با تو سخن بگويم تو كه از نفس براي من واجب تري

مي خواهم بگويم

از راز و رمز زندگي

مي خواهم بگويم كه بايد بداني

وبايد بداني

كه هر انكه ياد نگيرد زندگي را محكوم به فناست حتي اگر 100 سال زيست كند

بايد بداني كه چگونه جاويد بماني.......

خرم آن نغمه كه مردم بسپارند به ياد

مهربان باش حتي با جانوري درنده خو

صبور باش و محكم حتي محكمتر از كوه

دانا باش و به دنبال دانايي برو

با چراغي از ايمان

كه اگر اين چراغ نباشد به دره اي هولناك سقوط خواهي كرد

كم سخن بگو بيش بشنو

به حق بگو و با حق بمان

اسماني باش و اسماني بمان

به دين و مذهبت وفادار باش و دچار ترديد مشو

ثابت قدم باش و استوار

بدان كه انساني و ممكن الخطا و نه جايز الخطا

خطايت را بپذير و در اصلاحش كوشا باش

هرگز

هرگز

و هرگز قلبي را مشكن كه جايگاه خداست!

ولي بر هواي نفست غلبه كن كه تو را نابود خواهد كرد.......

باز هم خواهم نوشت

به اميد روزي كه بخواني و بداني و شايسته عمل كني.

 

 

عاشقانه دوستت دارم.                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الینا
19 بهمن 90 15:32
سلام به همشهری خودم
مامان رادین کوچولو
29 بهمن 90 7:43
به اميد روزي كه بخواني و بداني و شايسته عمل كني.

قشنگ بود.
بوی رو لپای کیان کوچولوی قند عسلی


مرسی مامان رادین.

مهناز
16 اردیبهشت 91 14:52
قشنگ بود

خدا حفظش کنه براتون

ممنون خانومی