کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

واکسیناسیون

1391/6/8 0:54
نویسنده : مامان فرزانه
277 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم وارد 3 ماهگی شد.60 روز از با تو بودن گذشت.با تمام قشنگیهاش،با تمام گریه های شبانه ات،خنده های کوچولوت و قشنگی که تو به زندگیمون دادی.پسرم ،عشقم ازت ممنونم که رنگ زندگی مامان و بابا رو عوض کردی.به زندگیمون جون تازه دادی،خوشبختیمون رو کامل کردی و بودن کنار تو و در آغوش گرفتنت بهترین حسی رو به من و بابا هدیه میکنه.

دیروز با مادر بزرگت و آقا جون بردیمت مرکز بهداشت و واکسن دو ماهگیت رو زدیم.بمیرم که تا واکسن رو بهت زدن زدی زیر گریه.قربونت برم شک نکن اگه برای سلامتی خودت نبود عمرا نمیذاشتم بهت آمپول بزنن.ولی این واکسنا برای سلامتی خودته عزیزکم.الهی هیچوقت پات به دکتر و بیمارستان باز نشه فدات شم.منم کل راه محکم بغلت کرده بودم و نازت میکردم فرشته ی کوچولوم که کم کم تو بغلم خوابت برد.اما تقریبا 5 ساعت بعد از واکسن زدنت شروع کردی به گریه.اینقدر گریه کردی که به هق هق افتادی ومنم مدام تو بغلم راه میبردمت و رو پات کمپرسور یخ میذاشتم تا دردت کمتر شه،مادر به قربونت شازده کوچولوم.تا خوابت برد و بعد که بیدار شدی خدارو شکر دیگه از درد و ورم خبری نبود.نمیدونم وقتی این خاظرات و می خونی چقدر دنیای مادرانمو باور داری،اما دلم می خواد باورت باشه که عشقمی.جونمی.حتی اگه یه روز جونمو بخوای مطمئن باش دو دستی تقدیمت میکنم همه جون و همه کسم.

 

پی نوشت:تو چکاپ این ماهت 5/5 کیلو بودی و قدت 57 و دور سرت هم 39/5 بود عزیزم.خدا رو شکر همه چیزت نرمال و عالی بود.خدارو هزار مرتبه شکر.

دوووووووووووووووووووووستت دارم بزرگ مرد کوچک من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سامیار
8 شهریور 91 23:47
سه ماهگیت مبارک قشنگم هورااااا ایشالا همیشه درکنارهم خوشبخت وسلامت باشینبوس برای مامانی وپسری