کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

خوشمل خوشملا...

1391/6/9 16:59
نویسنده : مامان فرزانه
311 بازدید
اشتراک گذاری

شیطونکم سلام

امروز فقط می خوام چندتا عکس برات بذارم عزیز دلم.

دوستت داریـــــــــــــــم یه عالمه                    هرچی بگیـــــــــــــــــم بازم کمه

 

*ووروجک مامان با عروسکای فسقلیش*

 

*قربوووووووووون چشمات برم من الهی*

 

*دلم می خواد قورتت بدم هلوی مامان*

 

 

فدات بشم با این کلاه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سامیار
9 شهریور 91 19:10
هزارماشالا به کیان جونمونخاله قربون چشمای معصومت بشه عسلکم چه عروسکای قشنگی داری گلم میبوسمت یه عالم


قربون خاله جون خودم.بوس برای خاله جون و سامیار نازم
khale fati
9 شهریور 91 21:58
elahi ghofunet belam ke tirip raperi mizani 2khmal kosh.boos


مرسی خاله جووووووووووووووونم.بووووووس
پرهام کوچولو/مامانش مژگان
12 شهریور 91 21:18
سلام عزیز دل خاله.
ماشالاااااااااااااااااااا خیلی جیگر شدی عزیز دلم.بوووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس
عاششششقتم.
راستی ممنون که به گل پسری منم سر زدی.


بووووووووووووووووووووووووووس
fifiiii
16 شهریور 91 0:51
salam khoshjele zesht!!!!!!!!!!!!!!!!
khoofiiii ????
boose ma ra bepazir



مگه دستم بهت نرسه خاله فیفی نامرد !!!!
به خاله فاطمه جونم میگم موهاتو بکشه
ههههههههههههههه
مهدیار و مامانش
17 شهریور 91 13:13
سلام چه پسره نازی دارید ممنون که به ما سر زدید و لینکمون کردید ما هم شما رو لینک کردیم
fifiiii
19 شهریور 91 13:06

man ke moo nadaram ha ha ha ha




بابا اینهمه موووووووو،گیسو کمندم
کم کم در میاد دیگه.قرار نیست کچل بمونم که خاله جون
fifiiii
19 شهریور 91 13:10
shookhii kardam joojooye khooshjeliiye age mamaghesho amal konee
1kaf be eftekharesh


بابا پسرم دیگههههههههههه، دماغم حرفه ایه هههههههههه
fifiiii
19 شهریور 91 13:14

shoma soltane eshghe maiiiiii kian soltan....
boooose abakiiiii


خاله جون وقتی میترکونی دیگه حسابی میترکونیااااااااااااا
fifiiii
19 شهریور 91 13:46
raftim axsaye ninihaye dgro ham didim hamashoon khoshjel boodan valiiiiiiiiiiiiiiiiiii kian aoshjeltar boooood.z hameshoon kho


مرســـــــــــــــــــی خاله جووووووووووووونم
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 17:28
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


من رای دادم.هوووووووراااااااااااا ان شاالله برنده بشه.
khale fati
23 شهریور 91 17:03
salam jooje kholouse khale,jigili e maniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia,maaacham ru lopaye naaaaaaaaaaaazet,deleman shoma ra mikhahad soltan


خاله جووووووووووووووونم دوستت دارم....
ارغوان
23 شهریور 91 18:21
عزیزم هزارماشاالله سلامت باشه


مرسی ارغوان جون