کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

شـــــــــــــــــوک بزرگ

1391/4/5 18:01
نویسنده : مامان فرزانه
309 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ،گل پسرم

 

niniweblog.com

یه خبر دارم برات که اگه بهت بگم خودت هم تعجب میکنی!البته اینا همش به خاطر خود وورجکته و احتمالا خواستی مامان و بابا رو سورپرایز کنی !! واقعا هم کردی و من هنوز تو شــــــــــــوکم.

دیروز بعد از 2 هفته رفتم معاینه و چکاپ.دکتر که معاینه کرد برگشت و بهم گفت دیگه وقتشه!منم خوشحال از اینکه حتما می خواد بگه هفته دیگه زایمانته بهش گفتم :بله خانم دکتر.این انتظار هم داره کم کم تموم میشه که خانم دکتر با مهربونی همیشگیش گفت : فردا برو بیمارستان تا نی نی رو به دنیا بیاریم.!!!

منو بگو! می تونی قیافه مامانی و تجسم کنی؟؟؟ چشام شده بود اندازه بابا غورقوری!niniweblog.com

گفتم فردا؟که خانم دکتر گفت حسابی بزرگ شدی و جات خیلی تنگه و از طرفی تاریخ 14 تیر ماه برای زایمان طبیعی بوده که تاریخ داده.و الان دیگه وقتشه که گل پسرم و به دنیا بیارم.من و بگو که تو همون حالت شوک ازش خواستم نامه معرفی به بیمه رو بده که حداقل بابا فردا بره بگیره و من پس فردا برم برای زایمان.که خانم دکتر نامه رو داد و قرار شد مامانی سه شنبه ساعت 6.30 بیمارستان باشه!!!

خلاصه از مطب که اومدم بیرون مامان بابایی هم باهام بود و تا بهش گفتم اونم شوک شد و خوشحال.منم فوری به بابا جونی زنگ زدم و گفتم که بیاد دنبالمون و منم تا دیدمش بهش گفتم.بابا ذوقید حسابی.خلاصه به همه خبر دادیم.مامان جون هم که قرار بود آخر هفته بیاد تا بهش زنگ زدم و گفتم کلی تعجب کرد و گفت وورجکمون دیگه می خواد دنیاابیاد .برای همین بلیطش رو عوض کرد و هرچند نتونست برای قبل از زایمان پیدا کنه  ولی برای همون شبی که بیمارستانیم میرسه و میاد پیشمون.

niniweblog.com


دیدی گل پسرم!بالاخره روز دیدن تو رسید.فردا بغلمی.خیلی خیلی خوشحالم عزیزکم.

الهی به حق همین روزای قشنگ خدا،صحیح و سالم بیای بغلم و صاحب همین ماه حضرت مهدی (ع) حافظت باشه  فندقکم.

بین خودمون باشه،یکم استرس دارم ولی طبیعیه.خوب بالاخره فردا نی نی کوچولومون دنیا میاد و من و بابا حسابی خوشحال میشیم.بچمون،ثمره عشقمون فردا بغلمونه!!!

من برم که حسابی باید خودمو برای استقبال از قند عسل خان اماده کنم.

می بوســــــــــــــــــمت.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرهام کوچولو
6 تیر 91 14:59
سلام مامانیییییییییییی
نمیتونی حدس بزنی چقدر واست خوشحالم
وای خدای من امروز 1 فبشته به فبشته ها اضافه شد خدایا به خاطر این فرسته ها ازت ممنونم.
تولدت مبارک گل پونه گل عزیز من یکی 1 دونه.


سلام عزیزم
قربووووووووووووووونت برم.خیلی خیلی ماهی.کیان کوچولو خیلی خوشحاله که خاله به این ماهی داره.حتما عکس کیان و میذارم.می بوسمت.پرهام خاله رو هم بوس بوس بوس کن.
پرهام کوچولو
6 تیر 91 17:00
خیلی خوشحالم دلم نمیاد 1 بار بهت تبریک بگم ایشالا صحیح و سالم برگردید عزیزم خیلیییییی خیلیییییییی خیلیییییییی خوشحالم برای خانواده 3 تاییتون
ایشالا که زایمان راحتی داشتی.عکس کیان خاله یادت نره. بازم خوشحالم واست.تو و پسر گلت رو میبوسم




parhamkoochooloo
13 تیر 91 10:48
تولدت مبارك عزيز دلم خوش اومدي به جمع ما ني ني ها آخ جون 1 دوست خوب به دوست جونام اضافه شد


بوووووووووووووووووس
مامان سامیار
13 تیر 91 13:53
عزیزم ایشالا به سلامتی زایمان کردی و کوچولوی نازت توبغلتهتونستی عکساشوبذارتاروی ماهشوببینیم کیان جون تولدت مبارک خاله


مرسی مامان سامیار جونم.قربون مهربونیت.سامیار جونم رو هم ببوس.
مامان سامیار
14 تیر 91 12:06
عزیزم ایشالا به سلامتی زایمان کردی وکیان جونی توبغلته ببوسش قدمش مبارک تونستی حتما عکسای گلشو بذار بوس برای مادروگل پسر