کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

10 روز تا قشنگترین روز زندگیم

1391/4/4 12:40
نویسنده : مامان فرزانه
300 بازدید
اشتراک گذاری

٩ ماه پیش وقتی برگه جواب آزمایشم مثبت شد هی مدام به خودم میگفتم 9 ماه دیگه بغلمی.انتظارم ماه به ماه بود و چقدر دلم میخواست روزا تند تند بگذرن.برای اینکه فکر کنم به همین زودیا میای بغلم شمارشم رو هفتگی کردم و با گذشت هر هفته خوشحالتر میشدم که یه هفته به اومدنت نزدیکتر شدم.حالا انتظارم به روز رسیده و تو گل پسرم 10 روز دیگه بغلمی.اینقدر حسش برام مبهم و قشنگه که نمیدونم چطور برات بنویسم که وقتی بزرگ شدی و وبلاگت رو خوندی متوجه بشی چقدر برای این روز خوشحالم و انتظارش شیرینترین انتظاریه که توی عمرم کشیدم.روزی که دکتر تاریخ زایمان و 14 تیر اعلام کرد به خودم گفتم ای خدا یعنی 1 ماه مونده؟؟؟؟ اما اینقدر روزا تند گذشت که حالا میگم خدایا برای این نعمت بزرگت ممنونم. ممنونم فرزندی به من عطا کردی که برکت وجودش زندگیم را زیر و رو کرد.ممنونم برای مــــــــــــــادر شدن.برای پذیرایی از یک جنین تا 9 ماه در وجودم.و مادری کردن برای تمام عمرم.

پسرم،عشقم،عمرم

دوســـــــــــــــــــــتت دارم.

 

عزیزم تو شب میلاد حضرت مهدی (عج) دنیا میای.بهترین و بزرگترین عید ما مسلمونا.الهی خود امام مهدی پشت و پناهت باشه.الهی به برکت این روز بزرگ یکی از پیروانش باشی.عاقبت به خیر بشی و سلامت و خوشبخت باشی.الهی هرچی خوبیه خدا برات بنویسه.خدایـــــــــــــــــا بهترین هارو برای پسرم آرزو میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سامیار
5 تیر 91 11:30
عزیزم برات زایمان راحتی روآرزومیکنم وامیدوارم به حق همین شبای عزیزدرکنارخانوادت ونی نی گلت همیشه سلامت وخوشحال باشی .میبوسمت ماروهم دعاکن.
پیشاپیش قدم کیان جون مبارک.


نرسی مامان سامیار جون.سامیار خوشگلمو هم ببوس.