کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

فقط23 روز مونده!!!!

1391/3/21 18:31
نویسنده : مامان فرزانه
1,427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی کوچولوی مامان

اینقدر خوشحالم که نمیدونم چطور شروع کنم؟انگار همین دیروز بود که فهمیدم باردارم ،روزهار و شمردم و هفته هار رد کردم تا به قشنگترین روز خدا نزدیک بشم.به روز اومدن تو.فقط 23 روز مونده عزیزم.کمتر از یک ماه.از یه طرف خیلی خیلی خوشحالم و از یه طرف استرس دارم.خوشحالم برای اینکه بالاخره این انتظار 9 ماهه تموم میشه  و یکی دیگه از مهم ترین اتفاقای زندگیم رخ میده و پاره تنم به دنیا میاد! استرس دارم برای اینکه نمیدونم می تونم از پس مسئولیت مادر بودن بربیام و مادر خوبی برات باشم؟؟؟می تونم پسرم رو طوری تربیت کنم که بهش افتخار کنم؟؟ از خدا می خوام خودش بهم کمک کنه تا بهترین باشم.تا اونطور که لیاقت پسرمه تربیتش کنم.امیدوارم خودش بهم کمک کنه.

پسرکم ماشالله دیگه حسابی داری برای خودت ورزش میکنیاااااا.وول خوردنات اینقدر محکم شده که گاهی میترسم الان از شکمم بزنی بیرون!!!الانم که دارم برات می نویسم حسابی داری از مامانت پذیرایی می کنی.الهی من قربون تو شازده عسلم ،گل پسرم بشم .شبام که نمیذاری مامان بخوابه.هی به این پهلو اون پهلو میشم که جات راحت باشه ولی تا می تونی وول می خوری و نمیذاری مامان بخوابه.منم مجبور میشم بشینم تا فندقکم بخوابه و بتونم بخوابم.تازه اینا اولای مادر شدنه!! بی صبرانه منتظرم برای روزی که تا صبح خوابم نبره و تورو تو بغلم بخوابونم.حتی برای گریه هایی که می کنی و من می میرم برات.برای شیر خوردنت و دلبری کردنت.اینقدر حس مادر بودن شیرینه که هرچقدر هم بگم کمه.الهی خدا دامن همه زن ها رو سبز کنه و نی نی های صحیح و سالم به همه بده.آمین.

با بابا تا 40 روزگیت رو برنامه ریزی کردیم.ان شاالله به لطف خدا اگه مشکلی پیش نیاد تا بند نافت افتاد ،ختنه ات می کنیم.حسابی هم تحقیق کردیم و یکی از بهترین دکترها رو انتخاب کردیم.تا دیگه بعد از 40 روزگیت دیگه پسرکمون مسلمون هم شده باشه و راحت باشه.من فدای تو بشم.می میرم برات نفسکم.

تا 23 روز دیگه یه فرشته ی کوچولو تو بغلمونه!هورااااااااااااااااااااااااااا

مرسی خدای مهربون.مرسی برای اینهمه محبتت.مرسی برای داده هات و حتی نداده هات.میگم مرسی برای اینکه روزی هزار بار میگم شکرت.

خودت پشت و پناه پسرم باش.خدایا زندگی پسرکم رو پر از موفقیت و شادی کن.تن سلامت و عاقبت بخیری و نصیب پسرم کن.الهی آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سامیار
21 خرداد 91 18:52
هوراااااااااااااااااااا
گل پسری قندعسلی 23 روزه دیگه دنیا میادمنوسامیارم منتظریم ایشالا به سلامتی دنیامیادوزیرسایه پدرمادرمهربونش بهترین زندگی رو داره الهی آمین بوسسسسسسسسسسس


فدای مامان سامیار جوووونم بشم.بوووووووووووووس تپل برای سامیار جونی
مامان محمدرضا
21 خرداد 91 19:53
از این روزهای تنهایی حسابی لذت ببر که دلت خیلی تنگ میشه

مرسی مامان محمد رضا جوووووووون
persian mom
21 خرداد 91 20:53
وای عزیزمممم میدونم چه حسی داری ..ادم هم خوشحاله میخواد پسرشو ببینه هم ترسسسس از زایمان.. ایشالله این روزا زود برات بگذره ..زودم عکسای پسری رو بزاررر


فدات شم عزیزم.بووووووووووووووووس
مامان محمدرضا
22 خرداد 91 11:01
مرسی عزیز دلم ایشالله به سلامتی زایمان کنی