کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

شیرین ترین روزهای من و بابا

1392/6/20 15:00
نویسنده : مامان فرزانه
14,458 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام

 

بادوم مامان سلام 

داداشت بزرگتره پس اول به اون سلام میکنم بادومه نازنازی من.این روزا حسابی باهات سرگرمم کیانم.بزرگ شدی.شیرینتر و خوردنی تر از قبل شدی.اینقدر که اگه صبح تا شب یه عالمه بوست نکنم دلم آروم نمیگیره.همش اینور و اونور خونه میری.از مبلا میری بالا و روشون بالا و پایین میپری.منم همش ترس اینکه خدای نکرده با صورت نیوفتی پایین هی صلوات و آیت الکرسی می خونم برات.آخه چند روز پیش تند تند راه افتاده بودی دنبال بابا.رفتی تو اتاق و یهو دیدم صدای گریه ات بلند شد.منم دویدم اتاق و دیدم بابا بغلت کرده تا نگام افتاد به لبت جیگرم آتیش گرفت.افتادی و دندونت گرفته بود به لبت.لبت پاره شده بود.الهی مامان بمیره برات تو رو اینطوری نبینه.بعد برای اینکه آروم بشی بابا بردت بیرون و وقتی اومدی خونه و اروم بودی.ولی وقتی اومدی و دیدی مامان هنوز داره گریه میکنه تو هم اومدی بغلم نشستی و بغض کردی.منم زود خودمو جمع و جور کردم تا پسرگلم ناراحت نشه.

خیلی مهربونی،هرچی می خوری اول به مامان میدی تا بخوره.خودت میای و میذاری دهنم.بابات یه بار حسودیش شد و گفت کیان پس من چی؟؟ تو مهربونم هم رفتی و هی تو هن بابا خوراکی میذاشتی.من قربون دستای کوچولوت برم که اینقدر گل و مهربونی عشقم.

شیر خوردنت و کم کردم و دارم کم کم هم از شیر میگیرمت.چون دیگه مامان نمیتونه بهت شیر بده عزیزکم.بادوم کوچولو داره تو دل مامان 5 ماهه میشه.برای همین داداشی گلش نباید دیگه شیر مامان و بخوره.امیدوارم منو به خاطر اینکه بهت 15 ماه بیشتر شیر ندادم ببخشی همه کسم.در عوض برات یه همبازی و رفیق و دوست میارم.یا داداش یا آبجی که دنیای بچگیتون با هم رنگارنگتر بشه حسابی با هم کیف کنید و ان شاالله وقتی هم بزرگ میشید یار و یاور هم باشید.

عاشق رانندگی هستی.فقط کافیه تو ماشین بشینی.جیغ و داد که بری پشت فرمون و بخوای ادای رانندگی در بیاری.بابا هم نامردی نمیکنه و وقتی هنوز تو کوچه یا حیاطیم و داره ماشین و از پارکینگ در میاره میشونتت پشت فرمون.فدات شم که دنده رو میگیری و مثلا عوض میکنی.شیشه پاک کن و میزنی و بلند بلند می خندی.ضبط و روشن میکنی و صداشم زیاااااااااد میکنی.بعدم ادای رانندگی در میاری.مامان قربونت بره پسر باهوش و زرنگم.

tulpenglitterlijn.gif

بادومه نازنازی مامان شما هم حسابی داری برای خودت بزرگ میشی.دیروز رفتیم دکتر و جواب ازمایش و سونو ان تی رو نشون دادیم.حسابی راضی بود.برام سونو تعیین جنسیت نوشت و گفت برای اینکه خیالم راحت بشه 10 روز دیگه برم که دکتر صد در صد بگه جیگر مامان گل دختره یا پسرطلا.هرچی که باشی همه کسی.نفسی.پاره تنمی.مثل داداشت.من و بابا عاشقتونیم.

17.gif

 

"دوستون داریم یه عالمه"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی خانوم
20 شهریور 92 15:20
سلام امروز هستی عمه به دنیا میاد پس تشریف بیارید به جشن ما و نظربدید ممنون