کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

پسر یک ساله ی من...تولدت مبارک!

1392/4/12 12:24
نویسنده : مامان فرزانه
307 بازدید
اشتراک گذاری

یــــــــــــــــه سلام به بهترین و نازترین پسر دنیا

شیرمرد من ببخشید که با تاخیر تولدت رو اینجا برات ثبت کردم.آخه حسابی سرمون شلوغ بود.

بالاخره 6 تیر ماه رسید و تولد یکی یدونه ی خونمون شد.  برات تولد گرفتیم و حسابی هم همه خوششون اومده بود.تم تولدت انگری بود و کیکت هم کله ی یکی از جوجه های انگری.(عکس همه رو برات میزارم  پسمل طلا).

 

 

قربونت برم که یه سال از با تو بودن گذشت.اینقدر زود این روزا میگذره که انگار همین دیروز بود که تو به دنیا اومدی.با اون صدای گریه ی که وقتی صداتو شنیدم زدم زیر گریه و اشک شوق از چشمام اومد.الهی من فدات شم که با اومدنت دنیای قشنگتری برای من و بابا ساختی.به همین زودی یک سال گذشت.ان شاالله 120 ساله شی و بچه هات برات تولد بگیرن عزیزدلم.

حالا قراره تهران که رفتیم خونه مامان جون اینا هم برات تولد بگیرم.اگه خدا بخواد یه هفته دیگه میریم تهران و بعد بابا بعد یه هفته برمیگرده ولی منو تو تا یکی یا دوماه میمونیم.آخه هوا اینجا خیلی گرمه و اصلا تحملش برای من و تو سخته.

واکسن یک سالگیتو هم یه روز قبل از تولدت رفتیم و زدیم.قربون شیرمرد خودم برم که اصلا گریه نکردی.وقتی سوزن و بهت زدن فقط یه کوچولو به خانومه اخم کردی.من فدای اخمت برم پسرگلم.

ماشاالله هزار ماشاالله هم قد و وزنت عالی بود.

 

niniweblog.com


 

حالا یه خبر دیگه:

اونم اینکه شما گل پسر داری داداش دار یا آبجی دار میشی.خدارو شکر که تا یکی دو سال دیگه همبازی و دوستای خوبی برای هم میشین.درسته یه سال اولش برای من یکم سخته ولی بعد یه سال دو تا ووروجک داریم که حسابی با هم بازی میکنین.

 

پسر گلم عکس همه هدیه ها و تولدت رو برات می ذارم.به زودی.

همه دنیای منی.تولدت مبارک همه هستی من.دوستت دارم یـــــــــــــــــــــــــــــــه عالمه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیواا
8 مرداد 92 22:22
سلام عزیز دلم
تولد کیان جون مبارک باشه
هزار ماشالا به عزیز دلم
مردی شده برای خودش
تبریک ویژه من برای نی نی تو راهی رو بپذیر
انشالا قدمش براتون خیرباشه



ghorbonet shiva jooon
مامان سامیار
11 مرداد 92 13:25
جیغ دست هورا به افتخارکیان کوچولو تولدت مبارک عشق خاله فرزانه جونم بارداریت مبارک خانوم ایشالا به سلامتی وقدمش خیر


mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khale joooon.samyaro beboooooooos
نوشین
14 مرداد 92 1:39
سلام فرزانه جان

خوبی منم دکترم دکتر ابوعلی است 20 مرداد زایمانه تواریا

دیدم تعریف کردی از خانم دکتر خیلی استرس دارم

باخوندن حرفات اروم شدم

به سلامتی دوباره بارداری بارداری دوم هم پیش ابوعلی میری ؟


salam khanomi
mersi golam.
inshaallah zayman rahati dashte bashi.are golam hatman pish aboali miram.faghato faghat ham on.chon vaghean karesh aali bod.

مامان شهراد
26 مرداد 92 11:12
سلام.
انشاالله کیان کوچولو 120 ساله بشه و نی نی دوم هم صحیح و سالم بیاد بغلتون
مامان جون کیان فکر کنم تو قسمت معرفی وبلاگ تولد کیان جونو میخواستی بنویسی 4/6، باید اشتباهی شده باشه...


مرسی شهراد جون
وای فکر کن بعد یک سال هنوز متوجه نشده بودم اشتباه نوشتم.مرسی از دقت نظرت و اطلاعت عزیزم.