کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

کیان و مامان

1392/2/25 12:30
نویسنده : مامان فرزانه
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیر مرد من تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

اندر احوالاتمون بگم برات که:

اینقدر شیطون شدی که نگو.یه چیز میگم یه چیز میشنوی.حسابی بلا شدی.از در و دیوار خونه بالا میری.منم همش باید دنبالت هی اینور و اونور بیام مبادا از جایی بیوفتی یا خدا نکرده سرت جایی بخوره... به لطف تو و این وول خوردنات منم یه ورزشی میکنم عزیزم.

خدارو شکر غذا خوب میخوری.بابا میگه مثل من شکمویی!!عاشق طالبی و هندونه هستی.توت هم میخوری ولی من بهت نمیدم زیاد. تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netچون زیر یکسال ممکنه حساسیت بیاره برات.ولی تا دلت بخواد بستنی دوست داری.فقط کافیه مامان یکم از بستنیت بخوره..داد و بیدادی راه میندازی که حد نداره قربونت برم. تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتولدت کم کم داره نزدیک میشه.نمیدونی چقدر خوشحالم.انگار همین دیروز بود که روزارو میشمردم تا دنیا بیای...حالا کنارمی برای خودت آقایی شدی... 2 تا دندون خوشگل داری که بالایی هام دارن در میان و حسابی هم کلافه ات کردن... تاتی تاتی میری...اما با کمک دیوار و چیزای دیگه تند تند راه میری... مامان و بابا و بده و ابه و مومو(موچ،همون بوس مامانی)،مه مه رو میگی...قاشق و از من میگیری و میزنی تو بشقابت و ادای خوردن در میاری..هنوز بلد نیستی چطور غذا رو بگیری با قاشقت ولی اداشم که در میاری من غش میکنم برات با این شیرین کاریات..خودتو که لوس میکنی میای بغلم و سرتو میذاری رو صورتم که من موچت(بوست) کنم.منم که عاشقتممممممممممم تند تند بوسای شیرین از لپت میگیرم.تو هم می خندی برام.

اهنگ و پیام بازرگانی خیلی دوست داری.آهنگ جنتلمن PSY رو خیلی دوست داری.هر وقت بهانه میگیری یا بداخلاقی تا این اهنگو میشنوی بلند بلند میخندی و دستاتو تکون میدی .مثلا میرقصی عشقم.آهنگای منصورم دوست داری...دقت کردم کلا کلیپایی که مردا توش میرقصن و بیشتر دوست داری... قرتی منی تو.فدات شم الهی. تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

ماشین و توپ و خونه بازیتو خوب میشناسی.بهت میگم کیان توپتو از تو خونه بازیت بیار بندازیم بالا..تند تند میری  تو خونه بازیت و توپاتو میاری و می خوای بندازی بالا که نصفه و نیمه میندازی..ولی همین که میدونی خونه بازیت کدومه یا توپ چیه منو یه دنیا خوشحال میکنه... قربون پسر باهوشم برم من.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

برای بودنت،برای داشتنت خدارو روزی هزاران بار هم شکر کنم کمه!!

خدایا ممنونم ازت.

دوستت دارم پسر کوچولوی مامانی.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سامیار
28 اردیبهشت 92 23:18
مامان فرزانه باتعریفات دل ماروبردی ماشالا به گل پسرمون چندتا ماچ گنده از کیان جون ازطرف من بکن
سارا
18 شهریور 92 0:17
حستون خیلی زیباست من کاملا درک می کنم