کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

15 هفتگیت مبارک عزیزم.

1390/11/24 16:48
نویسنده : مامان فرزانه
381 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

این مدت مامانی حسابی سرش شلوغ بود و کمتر تونست برات بنویسه.از همین اول معذرت می خوام قند عسلم.

این روزا حسابی داری بزرگ می شی قربووونت بشم.امروز هم 15 هفتگیت رو شروع می کنیم دلبرکم.15 هفتگیت مبارک فدااااااات شم الهی

دو روز پیش رفتم سونوگرافی.آقای دکتر حسابی نگات کرد و بهم گفت که خدارو شکر سالمی و رشدت هم خوبه.الهی دورت بگردم که داری بزرگ می شی تا چند ماه دیگه بپری بغل مامان و بابا.ما که خیلی خیلی منتظریم تا زودی دنیا بیای ان شاالله و قشنگترین فرشته ی خدا رو بغل بگیریم.

آقای دکتر هم بعد از اینکه حسابی نگات کرد بهم گفت که نی نی نازم یکم خجالتیه و پاشو کامل باز نکرده!از بس حیا داری عزیزم ،فدای اون پاهای کوچولوت بشم.اما گفت تا اونجایی که می بینه کوچولوی ما کاکل زریه!

  حالا من و بابا هم از اون روز آقا کیان صدات می زنیم.

عزیزکم مامانی ازت ممنونه به خاطره حس زیبایی که با اومدنت بهش دادی.حس قشنگ مادر بودن.این حس که یکی مثل خودت و همسرت داره توی وجودت رشد می کنه که تمام خصوصیاتش از تو و همسرته.خیلی قشنگه که هررزو صبح چشمامو که باز می کنم دستامو میذارم رو شکمم و اول از همه به تو شازده پسرم سلام می کنم.مامان ازت ممنونه فرشته ی زندگی ما.

یادگاری:مامان جونت از وقتی فهمیده که چی هستی حسابی داره برات خرید می کنه.دیروز خاله فاطمه ات بهم می گفت که مامان جون برات یه عالمه لباس خریده.دستت درد نکنه مامان جونم.اینم آقا کیان بهت میگه:

دست شما پره سکه                               ان شاالله بری به مکه 

یادگاری:من و بابایی هم امروز عصر می خوایم بریم برای قند عسلمون یکمی خرید کنیم.الهی فدات بشم.من و بابایی خیلی خیلی دوستت داریم.بوووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ستایش
11 بهمن 90 14:55
سلام عزیزم خوبی؟ ایشالله نینیت هر چه زودتز بیاد تو بغلن و سالم باشه عزیزم عنوان مطلب نوشتی 15 ماهگی! منتظر حضورتون هستم
faeqeh
19 بهمن 90 23:05
مبارک چشم به هم بزنی میاد
ماهیار
29 بهمن 90 7:49
مبارکههههههههه عزیزم.
دست مامان جون آقا کیان هم درد نکنه.ان شاالله نوه ی خوبی باشه براشون.




مرسی خانومی.