کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

نی نی کوچولوئه مامان و بابا

1392/6/3 11:04
نویسنده : مامان فرزانه
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام بادوم کوچولوئه مامان

حتما میگی چرا بادوم؟؟ آخه داداشت وقتی هنوز تو دل مامانی بود و من هنوز نمیدونستم پسره،وقتی می خواستم باهاش حرف بزنم بهش میگفتم فندق.تا وقتی متوجه شدیم پسره و از همون روز دیگه کیان صداش کردیم.حالا مثل تو که نمیدونم دختری یا پسر،برای همین تا روزی که متوجه بشیم چی هستی بادوم کوچولوئه مامانی.لابد با خودت میگی چرا برام یه وبلاگ جدا درست نگردی؟

خواستم اینطوری خاطرات و اتفاقات قشنگ دو تا فرشته ی خونمون رو تو یه وبلاگ بنویسم.هم کنترلش راحت تره هم اینکه روزای قشنگ با هم بودنتون رو یه جا داشته باشید.

بادومکم،عزیزم

این روزا داری تو دل مامانی برای خودت بزرگ میشی.خیلی زود این روزا میگذره و تا چشم باز میکنم بغلمی.مثل روزای انتظار اومدن کیان.الان داداشیت 14 ماهشه.برای خودش ماشاالله مردی شده.با دیدن خندیدن و بازی کردن و غذا خوردن و شیطونیاش خدا رو بارها شکر میکنم.مثل تو که خدا رو برای دادنت بهمون هزاران بار شکر میکنم.

نفسم

شما دوتا همه شیرینی و قشنگی زندگی من و بابایی هستین.اینو مطمئن باش که هم من هم بابا،همیشه و همه جا هواتون رو داریم و برای خوشبختیتون هر تلاشی میکنیم.

بی صبرانه منتظر اینم که بدون دخملی ای پسر؟! ولی هرچی هم که باشی الهی سالم و سلامت باشی دردونه ی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)