کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

پسری از جنس عشق

1391/9/28 0:09
نویسنده : مامان فرزانه
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه خوشگلترین پسر دنیا
مامانی با یه دل که کشته و مرده ی توئه اومده تا برات بنویسه.اگه یه کوچولو شاکی باشی هم بهت حق میدم.ولی قربون چشمات شم این مدت که تهران خونه مامان جونی بودیم حسابی خوش گذشت و مشغول بودیم که اصلا وقت نکردم بیام وبلاگت.اون پست 4 ماهگیت رو هم خاله فاطمه از طرف من برات نوشته شیر مرد من!
تهران حسابی بهمون خوش گذشت.حسابی بزرگ شدی.الان اینقدر شیرینکاری های بامزه ازت میبینیم که دلم می خواد دولپی قورتت بدم.تقریبا میشینی.البته با کمک.غذا خور هم شدی.فرنی و حریره بادوم و سوپ... به به!!! نوش جونت...گوشت شه به تنت عزیزم.مامان جون یه عالمه برات لباس و اسباب بازی هدیه گرفته بود.قربونش برم و دستش درد نکنه.ان شاالله بزرگ بشی و همه محبتاش رو جبران کنی عزیزم.اینقدر زیاد بود که تمام صندوق عقب ماشین پر شد و تازه عقب ماشین هم پر شده بود و اصلا جا نداشت!!!!

 


واااااااای کیان داری ادای حرف زدن درمیاری... مثل خودم هم تند تند حرف میزنی...خیلی بامزه! یه روز داشتی با عروسک ننه قمرت بازی میکردی دیدم مثل ووروجکا داری تند تند ادا حرف زدن در میاری... فکر کنم با ننه قمر دعوات شده بود!!!!منم محکم بغلت کردم و یه دل سیر بوست کردم شازده کوچولوی مامان.بابا میگی... البته نه همیشه ولی میگی... آقا رو همیشه میگی...به قول بابا چون من بیشتر وقتا بهت میگم آقا کیان،تو هم آقا رو خیلی خوب یاد گرفتی و مدام هم میگی...می می و نه رو هم تکرار میکنی!!! مامان به فدات ووروجکم.
دیگه کاملا میدونی اسمت کیانه و هرکی صدات میکنه فورا نگاهش میکنی و از همه قشنگتر اینکه من و بابا هم وقتی گاهی بهت میگیم پسرم فورا بهمون نگاه میکنی و می خندی...قربون اون خنده های قشنگت برم من الهی.الهی همیشه لبت خندون و دلت شاد و تنت سلامت و جیبات پر پول باشه پسر گلم.
لثه هاتم کم کم دارن اذیتت میکنن.البته یه ماهی هست که حسابی می خارن و از دندونگیر استفاده میکنی ولی فعلا از دندونات خبری نیست وبرای چکاپ که بردیمت آقای دکتر گفت لثه ات ورم کرده و جای دندونات مشخص شده!!! ان شاالله به سلامتی دندونات در میان و راحت میشی عزیزدلم.

الانم که دارم برات می نویسم مثل یه فرشته ی ناز کنار بابا خوابیدی.قربون جفتتون که اینقدر پسرای گلی هستین.



                                    "دوستتــــــــــــون دارم خیلی زیــاد"                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)