کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

شهریور 91

1391/6/27 0:44
نویسنده : مامان فرزانه
337 بازدید
اشتراک گذاری

فندقم سلام

این روزا صداهای بلند بلند از خودت در میاری.نگاه میکنی و سعی میکنی ادای حرف زدن در بیاری و برای من که خیلی جالبه ووروجکم چون بیشتر اوقات که با صداهای اج وجق باهات حرف میزنم می خندی و با صدا جوابمو میدی...ای جووووووووووونم که اینقدر شیرینی...عاشق یکی از جغجغه هاتی و فقط اونو دوست داری.وقتی با جغجغه های دیگه باهات بازی میکنم اصلا بهم توجه نمیکنی ولی خرچنگی رو خیلی دوست داری و از بین عروسکای جغجغیت هم مار و بیشتر دوست داری.اسمشو گذاشتم قیش قیش....(به یاد ماره تو کارتون رابین هود).تازه گیا هم سعی میکنم بهت یاد بدم اشیای کوچیک که تو دستت جا میشه رو بگیری.لمس کردن رو خیلی دوست داری.امروز برای اولین بار توی دو ماه و 20 روزگیت جغجغه و قیش قیش و توی دستات گرفتی و بالا و پایین میکردی و از صدای جغجغه ات کیف میکردی و می خندیدی.من فدای تو بشم.خدایای به خاطر این نعمت هزاران بار شکرت.این هفته می خوام شعله زرد درست کنم.برات نذر کرده بودم.چند وقت پیش کنار مچ پای چپت یه لک سیاه دیدم.ترسیدم.فکر میکردم کبود شده.هی به خودم می گفتم پای شازده کوچولوم کجا خورده خیلی ناراحت بودم و برات نذر کردم که چیزی نباشه  من این هفته شعله زرد بپزم.برای اولین بار...فکر کن چه شود...خدا قبول کنه ان شاالله.آخه وقتی دکتر بردمت گفت هیچی نیست و حتما یه علامت ارثیه...منم اینقدر هول کرده بودم یادم رفته بود که بابا هم همین علامت رو روی ساق پای چپش داره.الهی من بخورمت که کپی رایت باباتی....

عزیزکم

شیطون شدی و بابایی رو خیلی دوست داری.فقط کافیه صدای بابا رو بشنوی...روتو میکنی سمت بابا و بهش می خندی....ای جون دلم.من قربون خنده هات.همیشه بخندی الهی جیگر مامان.

کیانم....عشقم...جونم...عمرم...همه کس و همه نفسم...همه ثروتم...دوستت دارم و خدا رو هزاران بار به خاطر دادن تو به من و بابایی شکر میکنم.الهی در پناه خودش همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشی.

اینم چندتا عکس از شهریور نود و یک:

*اینجا از حموم اومدی و خوابیدی.قربون خوابیدنت برم شیر مرد من.*

 

*تو و قیش قیش و خرچنگی....*

 

 

اینجااااااام از ذوق دست گرفتنت فوری از دستای کوچولوت عکس گرفتم ووروجکم.

 

*قیش قیش*

 

*جغجغه ات(خرچنگی)*

 

*میبوسم صورت ماهتو،عاشقققققققققتم.*

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سامیار
27 شهریور 91 14:13
هزارماشالا به پسرباهوش وزرنگمون خاله قربون شیرین کاریات کیان جونم یه بوس محکم ازلپت بده به خاله آخی خوشمزه بود
نذرت قبول گلم


مرسی خاله جونی.سامیار جون رو ببوس.
khale fati
29 شهریور 91 16:46
salam be kian shah shahe shahan.elahi khale fatit ghofunet bere ba in khabe delbariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, macham ru lopaye var gholombidat ma dar hame hal afsoone shomaiim SARVA
khale fati
29 شهریور 91 16:47
salam be kian shah shahe shahan.elahi khale fatit ghofunet bere ba in khabe delbariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, macham ru lopaye var gholombidat ma dar hame hal afsoone shomaiim SARVAm

مرسی خاله جونم.خیلی دوست دارم.بوس
مامان میترا
6 مهر 91 12:17
خدا حفظش کنه ، این آقای خوش تیپ رو من عاشق اسمشم
اتنا مامان روشا
15 مهر 91 2:06
وبلاگ روشا یدونه با عکسهای جشن دندونی به روز شد . تشریف بیارید و براش یادگاری بزارید . ممنون