کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

برای مامان و بابا دعا کن فرشته ی پاکمون

1391/2/18 15:57
نویسنده : مامان فرزانه
355 بازدید
اشتراک گذاری

میگن بچه ها قلب پاکی دارن.میگن خدا خواسته ی بچه ها رو زودتر میشنوه.میگن دعای کوچولو ها میگیره.میگن و راست میگن.چون پاکتر از قلب کوچولوی تو چی می تونه باشه؟معصومتر از تو کی می تونه باشه،وقتی هنوز درگیر دنیای ما آدم بزرگا نشدی؟!پسرم،فرشته ی کوچولوی دنیای مامان و بابا،محتاجیم به دعا.یه مشکلی برامون پیش اومده که حسابی فکر من و بابارو مشغول کرده.می دونی عزیزکم،خیلی سخته امیدت رو به یه مسئله ببندی و بعد خبر بیاد که نمیشه،تموم شد.

امروز منم همچین خبری گرفتم،دلم گرفت،گریه کردم ، نمی خواستم به بابات الان بگم اما وقتی دلت درحد انفجار گرفته و کسی جز همسرت نیست که حرفاتو بشنوه نمی تونی حرفتو توی دلت بریزی.به بابا زنگ زدم و گفتم.قربونش برم که ناراحت  شد و بعد بهم اس ام اس داد که " عزیزم من خودم جورش می کنم."

پسرم برامون دعا کن.دعا کن که این خبر درست نباشه.که مشکلمون حل بشه.می دونم خدا حتی وقتی هنوز توی شکم مامانی هستی صدای تورو زودتر از من میشنوه.فرشته ی پاک خونمون ، محتاجیم به دعات.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دخمل مهربون
24 اردیبهشت 91 14:50
بوس
دخمل مهربون
27 اردیبهشت 91 13:58
فائزه
2 خرداد 91 17:33
ایشالا به سلامتی پسرت بیاد تو بغلت.

عکسای سیمونی و اتاقش هم بزار.

مرسی فائزه جون.
چشم عزیزم.حتما عکس میگیرم و تو وبلاگش میذارم.
بووووووووووووووووس
مامان میترا
4 خرداد 91 17:53
چه اسم قشنگی
امیدوارم به سلامت و راحتی دنیا بیاد
بارداری برای من دعا کن که محتاجم به دعا
ممنون می شم


مرسی مامان میترا جون
ان شاالله به خواسته ات برسی گلـــــــــــم
مامان میترا
11 خرداد 91 14:06
درود
حالتون چطوره کیان جون و مامانش؟


سلام عزیزم.مرسی ممنونم از محبتت.بووووووووووووووس