کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

دلتنگی

1390/12/9 18:56
نویسنده : مامان فرزانه
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچک مامان

امروز خیلی دلم گرفته.نمی خواستم بیام و برات اینارو بنویسم ولی عزیزکم دیدم الان جز توئه فسقلی کسی حرفامو گوش نمیکنه.از یه طرف از صبحه که بدجوری دل مامانی درد میکنه،از طرف دیگه خسته شدم از بس توی این خونه بی هدف روز و شبمو میگذرونم.تا لب وا می کنم و به بابات هم میگم شروع میکنه به امرو نهی. میدونی پسر کوچولوی من،دل درد واسه اینه که تو داری بزرگتر میشی.الهی فدات شم.تو همه ثروت مامانی.اینو بدون در هر شرایطی دعای خیر مامانی پشت سرته.حتی اگه یه روزی خواسته یا ناخواسته ناراحتم کنی.میدونی آدم وقتی خودش پدر و مادر نشده واقعا نمیتونه درک کنه که چقدر پدر و مادرش براش زحمت کشیدن.تو هنوز توی دل مامانی اما با تمام وجود عاشقتم و دلم نمی خواد حتی یه گرد توی چشمات بره.شاید وقتی بزرگ شدی و این نوشته هارو خوندی به مامانت بخندی،اما وقتی ان شاالله خودت یه روز پدر شدی معنیه حرفامو می فهمی.اینو بذار به حساب درد و دل کوچولو یه مادر با پسملش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرهام کوچولو
9 اسفند 90 20:10
سلام عزیزم این روزا دیکه یواش یواش تموم میشه و ایشالانی نیت سالم میاد تو بغل مامانش.

سلام مامان پرهام
مرسی عزیزم.

بابای ملیسا
10 اسفند 90 0:04
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . منتظر شما و نظرهای زیباتون هستیم .
بابای ملیسا
11 اسفند 90 20:22
با سلام مجدد . ممنون از حضور شما و سپاسگزارم از یادگاری که برای نازدونه این حقیر به جا گذاشتید ، با افتخار و اجلزه ، شما رو لینک کردم .


ممنون بابا ملیسا.
ملسا جون رو از طرف من ببوسید.
پرهام کوچولو
13 اسفند 90 21:49
سلام عزیزم ایشالا نی نی شما هم به زودی به دنیا بیاد.فردا قراره 5 صبح برم بیمارستان یه ذره استرس دارم.
راستی خاله قربونت برم لینکت کردم.
از این به بعد دوست جونه پرهامی.

الهی فدات شم خانومی.ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی و سلامت و شاد بیاید خونه.