کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

چیزی به نیمه راه نمونده!

1390/12/6 19:19
نویسنده : مامان فرزانه
387 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااا

سلام آقا کیان،قند عسل،تاج سر (البته همراه بابایی)قلب

چطوری مامانی؟خدارو شکر که دکتر گفت خوبه خوبی.الهی صدهزار مرتبه شکر عزیز دلم.

قربونت برم با اون وول خوردنات که مامان عاشقشونه.niniweblog.com

چهارشنبه با بابا رفتیم دکتر.آخه به سفارش یکی از دوستان توی بیمه باید دکترم و عوض می کردم تا بتونم توی بیمارستانی که می خوایم توی ناناز و به دنیا بیارم فنچولم.خوب بابایی و من دلمون می خواد عشقمون توی یکی از بهترین بیمارستان ها دنیا بیاد!

به خاطر همین رفتیم پیش خانم دکتر ابوعلی.وااااای چه خانم دکتر مهربون و حرفه ایه مامانی.معاینه که کرد و صدای قلب نازتو که شنیدم و کلی هم طبق معمول کیفور شدم،واسم سونو nt نوشت و گفت یه کوچولو دیر شده ولی خوبه که انجام بدم.واسه همین یه نامه به همکار سونولوژیستش نوشت و ازش خواست بی نوبت منو سونو کنه.البته اینا به خاطر بابایی بود،چون خانم دکتر توی بانک بابا اینا حساب کلون داره و کلی هم به بابایی شما ارادت داشتن!

منم زودی رفتم سونو و بی صبرانه منتظر بودم که ببینمت.(بابا بهم میگه ندید بدید،خوب دست خودم که نیست،عشقه مادر به فرزند یه چیز دیگه است.)(یکم حسودیش شده بود).

خلاصه گل پسر،وقتی توی صفحه مانیتور میدیدمت کلی خوشحال بودم.دستاتو حسابی تکون میدادی و ووول می خوردی.آقای دکتر هم کلی به شیطونیات خندید و گفت خدارو شکر سالمی و جواب سونو رو داد بهم که ببرم واسه دکترم.

دکتر هم تا دید گفت عزیز دلمون هزار ماشاالله مشکلی نداره.الهی تنت همیشه سلامت باشه عزیز دردونه ی من.بعد هم گفت الان 19 هفته و 3 روزته .وزنت هم 270 گرم.قربونت برم الهیییییییییییی.

niniweblog.com


الانم که توی دل مامانی داری شیطونی می کنی توی این وضعیتی آقا کیان گل:

" وزن كودك شما حدود 260 گرم و اندازه او حدود 15 سانتيمتر (تقريبا اندازه يك كدوسبز كوچك) مي باشد. دستها و پاهاي او در موقعيت صحيح نسبت به يكديگر و همچنين نسبت به كل بدن او قرار دارند. كليه هاي او به توليد ادرار ادامه مي دهند و موهاي او در حال جوانه زدن است. اين دوره براي رشد اندامهاي حسي او بسيار حساس است؛ مغز او قسمتهاي ويژه اي براي بويايي، چشايي، شنوايي، بينايي و لامسه ايجاد مي كند. "

 

عزززززززیز دلمون،دیگه تا کمتر از 17 هفته دیگه میای بغلمون.الهی دورت بگردم 10000 تا.بابایی دیروز توی بازار یه لباس خوشمل برات دید،یه شلوارک لی با یه لباس قرمز .گیر داد که برات بخرتش و منم از خدا خواسته :)

خوب خوب توی دل مامانی غذا بخور که تپل مپل بشی و بیای بغلمون.خیلی خیلی دوستت داریم و عاشقتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه
6 اسفند 90 21:33
به سلامتی عزیزم.دعا کن نصیب همه بشه این خوشحالی.

ان شاالله
الی
7 اسفند 90 13:23
سلام خانومی از احساساتت خوشم اومد منم باردارم آخرای ماه پنجم هستم نی نی منم پسر حرکاتشم دارم حس میکنم
انشاالله تیر ماه زایمان میکنم
انشاالله که نی نی سالمی به دنیا بیاری
اینم برا نی نی
اینم برا مامان نی نی
بای

جانم عزیزم.الهی زایمان راحتی داشته باشی و نی نیت صحیح و سالم بیاد بغلت.
بووووووووووووس