کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
سارا جونسارا جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

عزیز دل مامانی و بابایی

همه ی دنیای مامان و بابا

1391/12/1 0:12
نویسنده : مامان فرزانه
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

بزرگ شدی... شیطونتر شدی و همه اینا محبت خداییه که تو شازده پسر رو به من و بابا عطا کرد.اینقدر روزامو قشنگ و شیرین کردی که دیر به دیر میرسم بیام و برات بنویسم.دندون دومت هم در اومد و الان یه خرگوش کوچولوئه نازنازی شدی که من قورتش میدم... روزا که بابا تا عصر سرکاره منو تو حسابی با هم بازی میکنیم..تازه گیا که نینای نای میکنی و تا آهنگ سعید کرمانی (وقتی هستی) رو برات میذارم فوری دسی دسی میکنی و شروع میکنی به رقصیدن...الهی من قربون پسر قرتی خودم برم.الهی عروسیت خودم برات نینای نای کنم.

این ماه برای چکاپ بردیمت پیش دکترت.. دکتر معاینه ات کرد و گفت گلوت یکم التهاب داره..اونم به خاطر ویروسیه که جدید اومده.دارو بهت داد .الهی بمیرم که گلوت درد میکرده و اصلا به رومون نمیووردی یا اصلا بی تابی نمیکردی که متوجه بشیم.وزنت هم فقط 100 گرم تو این 15 روز اضافه شده بود که من ناراحت شدم ولی دکتر گفت چون داری دندون در میاری وزن کم میکنی...تو کم نکردی ولی زیاد هم اضافه نکردی.. مهم سلامتیته پسر گلم..تنت سلامت باشه.

الا دیگه 80% لباسات دیگه برات کوچیک شدن و باید یه خرید حسابی برات بکنیم... هورااااااااااا

خرید عیدت رو هم رفتیم تهران انجام میدیم.آخه قراره عید و سال تحویل پیش مامان جونی باشیم و یه سفر هم بریم شماااااااااال...هوراا هوراا

فـــــــــــــــــــــدات بشم امسال اولین عید و سال تحویلیه که کنار مایی..پارسال تو دلم بودی.. به حق بزرگیه خدا و ان شاالله 120 بهار و عید رو تجربه کنی عشقمممممممممممم.

اومدم یه عرض ادب به دردونه ی خونمون کنم و برم.دوووووووستت دارم نفسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیه
1 اسفند 91 23:02
خوبی فرزانه جون...منو شناختی خانوم؟
منم امسال حس تورو دارم و خیلی خوشحالم ک 3تا شدیم و خوشبختیم کامل تر شده..خیلی خیلی خوشحال شدم ک عید میری پیش خانوادت دوستم


فدات شم عزیزم.بوووووووووووس
مامان سامیار
4 اسفند 91 22:17
ایشالا همیشه درکنارهم به خوشی زندگی کنین عزیزم عکس این شازده پسرروبرامون بذارمامانش دلمون تنگ شده یه عالم بوس برای کیان جونی


چشم مامان سامیار جونی